5 июн. 2012 г.

“Եհովայի վկաները գովազդի կարիք չունեն”


Անահիտ Բաղդասարյան
Ռիման (անունն իր պահանջով փոխված է, քանի որ վերջինս գտնում է, իր ձևակերպմամբ, որ իրենք գովազդի անհրաժեշտություն ու կարիք չունեն) արդեն տասը տարի է “Եհովայի վկաներ” քրիստոնեական կրոնական կազմակերպության անդամ է: 

-Երկար տարիներ աթեիստ եմ եղել, հիմա կարծում եմ`աննպատակ ապրել եմ: Երբեմն միայն գնացել եմ եկեղեցի, մոմ վառել` չիմանալով՝ որ կրոնն է ճշմարիտ: 62 տարեկան հասակում, երբ գնացի Մոսկվա, ազատ ժամանակ ավելի շատ ունեի ու սկսեցի ամենայն լրջությամբ ուսումնասիրել Աստվածաշունչը: Վերջապես ես էլ, երկար փնտրտուքներից հետո, գտա ճշմարիտ կրոնը,համոզված եմ` գոնե ինձ համար,-պատմում է նա:
Ռիմայի աղջկա` Մարինեի խոսքով, սկզբում շատ ծանր էր տանում մոր ընդունած որոշումը, շրջապատում անգամ խուսափում էր նմանօրինակ թեմաններով զրույցների մեջ ներգրավվել, բայց ժամանակի ընթացքում համակերպվեց այդ մտքի հետ: Նույնիսկ ինքը, Եհովայի վկա չլինելով, մի քանի անգամ մասնակցել է Երևանում կայացած ժողովներին. «Ախր, որ ճիշտն ասեմ` ավելորդ ոչինչ չեմ նկատել. երգում են, աղոթում ու ուրիշ ոչինչ` կարծում եմ»:

Բայց, ի հակառակ Մարինեի, Ռիմայի մյուս աղջիկը ոչինչ լսել չի ուզում Եհովայի վկաների մասին. միանշանակ մերժում է նրանց հետ կապված ամեն ինչ:

Այն հարցին, թե, արդյոք մարդիկ, հասարակությունն իր նկատմամբ խտրական վերաբերմունք ունե ՞ ն, տիկին Ռիման պատասխանեց. «35 տարի Գորիս քաղաքում աշխատել եմ որպես խոհարար, վերջին տարիներին էլ, իբրև ՀՀ-ի անապահով քաղաքացի, օգտվել եմ բարեգործական ճաշարանից ու երբևէ չեմ զգացել, որ ինձ այլ կերպ վերաբերեն: Իհարկե, առանձին ակնարկներ լինում են, բայց դրան էլ նորմալ եմ վերաբերում. ի վերջո ամեն մարդ իր ընտրությունն ունի ու իր մարդկային տեսակը, իր գաղափարը»:

Ինչպես բոլոր Եհովայի վկաները, տիկին Ռիման էլ չի ծխում, ալկոհոլ չի օգտագործում ու նշում է միայն Հիսուս Քրիստոսի մահը` մյուս բոլոր օրերը/մեզ համար տոնական/ համարելով հեթանոսական ծագում ունեցող տոներ:

Տիկին Ռիմայի փաստմեց, որ Գորիսում թվով մոտ երկու տասնյակ Եհովայի վկաներ կան, որ կենտրոն չունեն, բայց շաբաթական 2 անգամ հավաքվում են անդամներից մեկի տանը, որի ընթացքում սովորում ու փառաբանում են Հիսուս Քրիստոսին և մեկ օր էլ քարոզչություն են իրականացնում:

Նա պատմեց նաև քարոզչության ընթացքում հանդիպած խոչընդոտների մասին. «Հակառակություններ ու վեճեր լինում են ու դա էլ բնական եմ համարում: Եթե Աստծո որդուն պախարակեցին, անարգեցին, խարազանեցին, մեզ հետ էլ, բոլորովին էլ զարմանալի չէ, որ նույն կերպ վարվեն: Քանի որ մենք Աստծո խոսքը քարոզողներն ենք, ուրեմն`մենք Աստծուց ենք վախենում, ոչ թե` մարդկանցից` սովորական մահկանացուներից»:

Տիկին Ռիմայի դուստր Մարինեն էլ հավելեց, որ քրոջ որդին տատիկի հետ հաճախում է հավաքների ու անգիր գիտի Աստվածաշնչի ամեն մի տողը: Ու թե ինչու երեխային չեն թողնում իր հեքիաթների ու մուլտֆիլմերի հետ, թե, արդյոք, նպատակահարմար է երեխային կրոնական հավաքների տանելը, տիկին Ռիման պատասխանեց, որ իր երեխայի համար ինքն է պատասխանատու ու, ի արդարացումն իր արածի, Աստվածաշնչից… որոշ մեջբերումներ անեց…

Տիկին Ռիման ակնկալում է, որ մի օր Հիսուսը կմեղմի բոլոր տառապանքները, բոլորը կիմանան իսկական ճշմարտությունը և հավիտենական կյանք կունենան:

Չմոռանամ նասել նաև, որ մեր զրույց վերջում տիկին Ռիմայից մի քանի գրքեր նվեր ստացա…


Комментариев нет:

Отправить комментарий